No Gangsters In Paradise

kr. 445,00

bg_image

No Gangsters In Paradise
– Leveringstid fra 3–5 dage.
– 14 dages returret

BESKRIVELSE
Hættetrøje designet i Danmark
Varen har OEKO TEK Certificering
Kængurulomme
Farve sort

MATERIALE OG PLEJE
– 65% bomuld
– 35% polyester
– 350 g/m2
Dette produkt er fremstillet af certificeret økologisk bomuld. Økologisk bomuld dyrkes uden kemiske pesticider, genmodificerede frø og kunstgødning.

vaskemærke

returvare

14 dages returret

hurtiglevering

Hurtig levering

sikkerbetaling

Sikker betalling

Beskrivelse

No Gangsters In Paradise

Der er ikke plads til en gangster in Paradise.

Dette design passer til den tid vi liver i nu, og at sprede budskabet med teksten, “No Gangsters In Paradise” er meget mere værd end at trykke på aftrækkeren.

Muslimer som dræber Muslimer??? Kan det være rigtigt? Hvem betaler prisen for at nogen der vil vise de er seje? Det gør moren, faren, broderen, og søsteren – Ja hele familien. Deres liv er forandret for evigt! Fordi en eller anden skulle lige være en “gangster” og vise de er seje. Det er det mindste bekymring, for i vores hjerter helligøre vi Koranen. Men den som vælger at leve det liv, er laver end støv. Som Koranen siger:

“På grund af dette (drab) forskrev vi Israels børn, at hvis nogen dræber et menneske, undtagen hvis det sker som gengældelse for mord eller for at lave ufred i landet, vil det være som at han har dræbt alle mennesker. Og hvis nogen redder et liv, vil være som om han har reddet alle mennesker. Vore sendebude kom bestemt til med klare tegn, alligevel gik de fleste af dem til yderligheder på jorden” (Koranen 5:32)

Der er en meget stærk holdning til en som tager en andens liv, og det er at der ikke er noget paradis til den person – Aldrig! Man kan ikke være Allah, han er den eneste som giver og tager livet. Ikke en som mangler penge, eller syntes dårligt om en anden person. Så når en prøver at lege Allah, skal personen bare vide at de kommer til at stå til regnskab for deres handliger.

Lad det nu stoppe, skabe fred, og lad os sammen skabe en Ummah (nation) Derfor “No gangsters in Paradise”

Paradiset er for den som opfylder Allahs ønsker, paradis er for dem som vælger deres broder/søster over dem selv.

Vi ønsker alle at komme ind i Jannah, men stræber vi oprigtigt efter det? Der er flere måder at opnå glæden ved Allah og komme ind i Hans Jannah. Allah har gjort det let for os at komme ind i Hans Jannah, men nogle af os glemmer dette på grund af en ’tilknytning’ til dette midlertidige verdslige liv!

no gangsters in paradise

Hvordan kan vi komme i Jannah? Her er nogle hadith som kan bruges gennem livet.

1) Den, der møder Allah uden at tilskrive Ham noget, vil gå ind i Jannah. (Sahih al-Bukhari)

2) Den, der tror (har Imaan) på Allah og hans sendebud (fred være med ham), og etablerer bønnen og fasten i Ramadan-måneden, det påhviler Allah, at Han går ind i ham i Jannah. (Sahih al-Bukhari)

3) Den, der siger: “Jeg er tilfreds med Allah som min Rabb, og med Islam som min Deen, og med Muhammed (fred være med ham) som min Profet, Jannah ville være obligatorisk for ham. (Sunan Abu Dawud)

4) Den, der beder Allah om Jannah tre gange, vil Jannah sige: “O Allah, skriv ham ind i Jannah.” (Jami’ at-Tirmidhi)

5) Sandhed fører sandelig til retfærdighed, og retfærdighed fører sandelig til Jannah. (Sahih al-Bukhari)

6) Enhver, der bygger en moske, der søger Allahs behag, vil Allah bygge et lignende sted til ham i Jannah. (Sahih al-Bukhari)

7) Enhver, der gentager efter Mu’adthin (den, der kalder til bøn) fra sit hjerte (dvs. oprigtigt), vil gå ind i Jannah. (Sunan an-Nasa’i)

8) Den, der kalder Adhan i 12 år, vil Jannah blive obligatorisk for ham. (Sunan Ibn Majah)

9) Den, der beder 12 Rak’ah om dagen og natten, et hus i Jannah vil blive bygget til ham. (Sunan an-Nasa’i)

10) Den, der går en vej på jagt efter viden, Allah vil gøre vejen til Jannah let for ham. (Jami’ at-Tirmidhi)

Så bliv en bedre person og husk “No Gangsters In Paradise”

Vægt 0,350 kg
Størrelse

Small, Medium, Large, X-Large, XX-Large, XXX-Large

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.