Ramme – Ayat al Kursi

kr. 185,00

bg_image

Ramme – Surah al Kursi

– Mål: 18 x 20 cm
– Guld, sølv og hvid

returvare

14 dages returret

hurtiglevering

Hurtig levering

sikkerbetaling

Sikker betalling

Beskrivelse

Ramme – Ayat al Kursi

Denne ramme findes i 3 forskellige farver og er i målene 18 x 20 cm.

Ayatul kursi kommer i Madani Surah og den 2. Sura i Koranen, Surah Al-Baqarah. Det er det 255. vers og et vers, som alle kraftigt rådes til at lære efter hukommelsen og recitere så ofte de kan.

Vigtigheden ved dette vers
Ayatul Kursi er det 255. vers af Surah al-Baqarah, den længste sura i Koranen. Mange mennesker anser dette for at være det bedste vers i Koranen, og en hadith indikerer det også. Profeten ﷺ spurgte en ledsager, Abu Mundhir, om hvilket vers der er det største i Koranen. Ledsageren begyndte at recitere Ayat al-Kursi. Muhammad ﷺ svarede bekræftende. Vi kan finde denne hadith blandt de autentiske fortællinger i Imam Muslims Sahih Muslim.

ramme ayat al kursi

Fordele
– En, der reciterer Ayatul Kursi hver morgen, vil være i beskyttelsen, Allahs sikkerhed indtil natten.
– Hvis en person reciterer det én gang, har den Almægtige Allah en gruppe engle til at komme og beskytte ham/hende, når de går ud af hjemmet. Hvis det gentages to gange, er to grupper af engle tildelt til at gøre dette.
– Hvis det reciteres tre gange, fortæller Allah englene, at de ikke skal bekymre sig, da den Almægtige selv tager sig af personen.
– Allah Almægtige fortalte Hazrat Musa (A.S), “Hvis man reciterer det efter hver Namaz, vil den Almægtige Allah gøre hans hjerte til et taknemmeligt, vil give ham en belønning fra Profeterne, og hans gerninger vil være som de sandfærdiges og intet undtagen døden vil stoppe vil stoppe ham fra at komme ind i himlen.”
– Den Hellige Profet ﷺ sagde: “Disse ting øger én hukommelse: sød, kødet fra et dyr, som slagtes på islamisk måde nær halsen, linser, koldt brød og recitation af Ayatul Kursi.”
– Profeten Muhammad ﷺ sagde: “Hvis man reciterer Ayatul Kursi før man går i seng, vil Allah sende en engel til at komme og passe på dig og beskytte dig.”
– En der reciterer Ayatul Kursi efter hver bøn, deres Namaz/salah/bøn vil blive accepteret, og de vil forblive i Allah den Almægtiges sikkerhed, og Han vil beskytte dem.
– Hyppig recitation af Ayatul Kursi gør ens egen død let.
– Når nogen er alene i hjemmet, vil recitationen af ​​Ayatul Kursi få ham/hende til at forblive rolig og ikke frygte.
– Hvis du reciterer ayatul kursi, når du forlader dit hus, så vil Allah udpege 70.000 engle til at beskytte dig fra alle sider
– Efter at have læst det, når du kommer ind, vil du holde fattigdom væk fra dig, og Allah vil blive ved med at sørge for dig i rigelige mængder
– Hvis du reciterer det efter at have udført wudu, vil det hæve dig 70 gange i Allahs rækker
– Hvis du reciterer ayatul kursi før du sover, vil en engel blive udpeget til at beskytte dig hele natten
– Efter enhver fardh (obligatorisk) salah, hvis den bad, så er det eneste, der forhindrer dig i at komme ind i paradis, døden
-Hvis ayatul kursi bliver bedt, så vil dette hjælpe med at øge hans hukommelse og styrke den, hvis den er blevet svag

Størrelse N/A
Farve

Guld, Sølv, Hvid

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Kun kunder, der er logget ind og har købt denne vare, kan skrive en anmeldelse.